Serwis komputerowy w Gdańsku

Oferujemy usługi serwisowe sprzętu IT dla klientów indywidualnych oraz firm. Naprawy wykonujemy na miejscu, w naszej firmie która mieści się w Gdańsku oraz w Gdyni (bardziej skomplikowane usługi tylko w Gdańsku). Ze względu na konieczność zapewnienia pełnej diagnostyki przy każdej naprawie (a wymaga to mnóstwa sprzętu) nie świadczymy usług serwisowych w siedzibie klienta.

Zalany laptop, uszkodzona matryca, a może wirus – przyczyn awarii komputerowych może być naprawdę wiele. Od usterek mechanicznych po złośliwe oprogramowanie niszczące system. Jeżeli szukasz firmy zajmującej się profesjonalną naprawą sprzętu informatycznego na terenie Gdańska – skorzystaj z usług naszego serwisu.

Naszym Klientom oferujemy zarówno naprawy komputerów stacjonarnych jak i kompleksowe naprawy laptopów. Posiadamy ogromne doświadczenie w zakresie napraw sprzętu, gwarantujemy najwyższy poziom usług.

Przykładowe usługi wykonywane przez nasz serwis:

  • Naprawa i modyfikacja sprzętu
  • Instalacja sprzętu m.in.: karty sieciowe, graficzne, dyski twarde, napędy DVD
  • Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych (Windows 10/11), licencje na oprogramowanie
  • Przyspieszenie pracy systemu i komputera
  • Naprawa, i konfiguracja oprogramowania,
  • Serwis i usuwanie usterek technicznych sprzętu
  • Naprawy, przeróbki, modernizacje komputerów, wymiana podzespołów
  • Testowanie uszkodzonego komputera / laptopa – diagnostyka
  • Wymiana podzespołów dostarczonych przez klienta
  • Wymiana matrycy i taśmy matrycy
  • Wymiana lub naprawa zawiasów,
  • Wymiana gniazda zasilania,
  • Wymiana gniazda audio / USB / HDMI itp.,
  • Wymiana układu chłodzenia,
  • Naprawa układu zasilania
  • Naprawa lub wymiana układu podświetlenia matrycy,
  • Wymiana obudowy lub klawiatury,
  • Wymiana wentylatora,
  • Czyszczenie kompletne laptopa wraz z konserwacją,
  • Czyszczenie i naprawa laptopa po zalaniu
  • Naprawy płyt głównych laptopów
  • Naprawy zasilaczy komputerów stacjonarnych
Wyślij zgłoszenie serwisowe

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h

Jeśli posiadasz zdjęcie uszkodzonego sprzętu, dodaj je.

Wolisz porozmawiać? Zadzwoń do nas.

+48 58 557 07 77

Naprawa w 3 prostych krokach

Wypełnij formularz lub zadzwoń

Ustalimy co jest przyczyną usterki i zaplanujemy wspólnie proces naprawy dla Ciebie wraz z podaniem kosztów.

Dostarczenie sprzętu

Po pozytywnej weryfikacji możesz dostarczyć sprzęt osobiście lub wysłać kurierem na nasz adres, który otrzymasz w wiadomości.

Naprawione + gwarancja!

Poinformujemy Cię o możliwości odbioru sprzętu. Otrzymasz też 12 miesięczną gwarancję na naprawę i użyte do niej podzespoły!

Często zadawane pytania

  • +Ile to kosztuje?

    Ceny za usługi oraz wymiany są ustalane indywidualnie w zależności od stanu uszkodzenia oraz marki/modelu sprzętu. Podstawową ceną jest 50zł za diagnozę, po zdiagnozowaniu problemu poinformujemy Cię o kosztach naprawy. Jeśli zaakceptujesz koszty naprawy przystąpimy do działania. Nic nie robimy bez Twojej zgody!

  • Nie, dane na dysku nie są w żaden sposób modyfikowane jeśli nie zachodzi taka potrzeba. Można równie dobrze dostarczyć komputer bez dysku twardego. Nie zajmujemy się odzyskiwaniem danych z uszkodzonych nośników, jest to proces bardzo czasochłonny i kosztowny. Jeśli konieczne jest odzyskanie danych z nośnika polecimy odpowiedniego wykonawcę zapewniającego odpowiednią jakość usług.

  • Czas naprawy zależy od dostępności podzespołów wymagających wymiany, zazwyczaj czas naprawy nie przekracza 3 dni roboczych. W przypadku problemów z dostępnością podzespołów lub koniecznością ich sprowadzenia na zamówienie zostaniesz o tym poinformowany. Staramy się skrócić czas naprawy do niezbędnego minimum. Czasami sama naprawa może być bardzo szybko wykonana lecz prawidłowa diagnostyka i ustalenie przyczyny problemu zajmuje znacznie więcej czasu.

  • Serwisujemy wyłącznie laptopy i komputery stacjonarne. Nie zajmujemy się naprawą drukarek, monitorów, telefonów czy tabletów. Czasami możemy pomóc w naprawie bardzo nietypowych urządzeń – zadzwoń, postaramy się pomóc!

  • Przed wysłaniem sprzętu prosimy o kontakt telefoniczny lub email z opisem problemu. W wielu przypadkach okazuje się, że urządzenie nie wymaga naprawy a problemem jest oprogramowanie.
    Przesyłki prosimy kierować na adres:
    ACTIVE – IT s.c.
    80-125 Gdańsk
    ul. Kartuska 361a
    Po ustaleniach i naprawie wystawiamy fakturę za usługę do opłacenia, wysyłka jest realizowana po opłaceniu dokumentu. Możliwa jest również wysyłka za pobraniem. Dla stałych klientów oferujemy odroczone terminy płatności.

  • Tak, udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na nasze naprawy oraz użyte podzespoły. Gwarancja dotyczy wyłącznie sprzętu i podzespołów, nie obejmuje ona oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych.