Serwis komputerowy w Gdańsku
Oferujemy usługi serwisowe sprzętu IT dla klientów indywidualnych oraz firm. Naprawy wykonujemy na miejscu, w naszej firmie która mieści się w Gdańsku.
Przy współpracy abonamentowej, dojeżdżamy do klienta w celu naprawy komputerów albo prawidłowego transportu do centrum serwisowego.
Zalany laptop, uszkodzona matryca, a może wirus – przyczyn awarii komputerowych może być naprawdę wiele. Od usterek mechanicznych po złośliwe oprogramowanie niszczące system. Jeżeli szukasz firmy zajmującej się profesjonalną naprawą sprzętu informatycznego na terenie Gdańska – skorzystaj z usług naszego serwisu.
Naszym Klientom oferujemy zarówno naprawy komputerów stacjonarnych jak i kompleksowe naprawy laptopów. Posiadamy ogromne doświadczenie w zakresie napraw sprzętu, gwarantujemy najwyższy poziom usług.
Przykładowe usługi wykonywane przez nasz serwis:
- Naprawa i modyfikacja sprzętu
- Instalacja sprzętu m.in.: karty sieciowe, graficzne, dyski twarde, napędy DVD
- Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych (Windows 10/11), licencje na oprogramowanie
- Przyspieszenie pracy systemu i komputera
- Naprawa, i konfiguracja oprogramowania,
- Serwis i usuwanie usterek technicznych sprzętu
- Naprawy, przeróbki, modernizacje komputerów, wymiana podzespołów
- Testowanie uszkodzonego komputera / laptopa – diagnostyka
- Wymiana podzespołów dostarczonych przez klienta
- Wymiana matrycy i taśmy matrycy
- Wymiana lub naprawa zawiasów,
- Wymiana gniazda zasilania,
- Wymiana gniazda audio / USB / HDMI itp.,
- Wymiana układu chłodzenia,
- Naprawa układu zasilania
- Naprawa lub wymiana układu podświetlenia matrycy,
- Wymiana obudowy lub klawiatury,
- Wymiana wentylatora,
- Czyszczenie kompletne laptopa wraz z konserwacją,
- Czyszczenie i naprawa laptopa po zalaniu
- Naprawy płyt głównych laptopów
- Naprawy zasilaczy komputerów stacjonarnych
Wyślij zgłoszenie serwisowe
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h
Wolisz porozmawiać? Zadzwoń do nas.
+48 58 557 07 77
Naprawa w 3 prostych krokach
Wypełnij formularz lub zadzwoń
Ustalimy co jest przyczyną usterki i zaplanujemy wspólnie proces naprawy dla Ciebie wraz z podaniem kosztów.
Dostarczenie sprzętu
Po pozytywnej weryfikacji możesz dostarczyć sprzęt osobiście lub wysłać kurierem na nasz adres, który otrzymasz w wiadomości.
Naprawione + gwarancja!
Poinformujemy Cię o możliwości odbioru sprzętu. Otrzymasz też 12 miesięczną gwarancję na naprawę i użyte do niej podzespoły!
Często zadawane pytania
- +Ile to kosztuje?
Ceny za usługi oraz wymiany są ustalane indywidualnie w zależności od stanu uszkodzenia oraz marki/modelu sprzętu. Podstawową ceną jest 50zł za diagnozę, po zdiagnozowaniu problemu poinformujemy Cię o kosztach naprawy. Jeśli zaakceptujesz koszty naprawy przystąpimy do działania. Nic nie robimy bez Twojej zgody!
- +Czy dane na twardym dysku zostaną skasowane?
Nie, dane na dysku nie są w żaden sposób modyfikowane jeśli nie zachodzi taka potrzeba. Można równie dobrze dostarczyć komputer bez dysku twardego. Nie zajmujemy się odzyskiwaniem danych z uszkodzonych nośników, jest to proces bardzo czasochłonny i kosztowny. Jeśli konieczne jest odzyskanie danych z nośnika polecimy odpowiedniego wykonawcę zapewniającego odpowiednią jakość usług.
- +Jak długo trwa naprawa?
Czas naprawy zależy od dostępności podzespołów wymagających wymiany, zazwyczaj czas naprawy nie przekracza 3 dni roboczych. W przypadku problemów z dostępnością podzespołów lub koniecznością ich sprowadzenia na zamówienie zostaniesz o tym poinformowany. Staramy się skrócić czas naprawy do niezbędnego minimum. Czasami sama naprawa może być bardzo szybko wykonana lecz prawidłowa diagnostyka i ustalenie przyczyny problemu zajmuje znacznie więcej czasu.
- +Czy naprawiają Państwo też inny sprzęt?
Serwisujemy wyłącznie laptopy i komputery stacjonarne. Nie zajmujemy się naprawą drukarek, monitorów, telefonów czy tabletów. Czasami możemy pomóc w naprawie bardzo nietypowych urządzeń – zadzwoń, postaramy się pomóc!
- +Czy można do was przesłać uszkodzony sprzęt?
Przed wysłaniem sprzętu prosimy o kontakt telefoniczny lub email z opisem problemu. W wielu przypadkach okazuje się, że urządzenie nie wymaga naprawy a problemem jest oprogramowanie.
Przesyłki prosimy kierować na adres:
ACTIVE – IT s.c.
80-125 Gdańsk
ul. Kartuska 361a
Po ustaleniach i naprawie wystawiamy fakturę za usługę do opłacenia, wysyłka jest realizowana po opłaceniu dokumentu. Możliwa jest również wysyłka za pobraniem. Dla stałych klientów oferujemy odroczone terminy płatności. - +Czy udzielacie gwarancję na naprawę?
Tak, udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na nasze naprawy oraz użyte podzespoły. Gwarancja dotyczy wyłącznie sprzętu i podzespołów, nie obejmuje ona oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych.